Τρίτη 22 Ιανουαρίου 2013

Φουλ εξυπηρέτηση


Πάω που λες στο κοινοτικό συμβούλιο του χωρκού γιατί θέλω να μου υπογράψει κάτι έγγραφα ο κοινοτάρχης.

Εγώ: Καλημέρα. Μπορείς σε παρακαλώ να τα δώσεις στον κοινοτάρχη να τα υπογράψει;

Γραμματέας: Μα ένεν μέσα...

Εγώ: Ε που εννά έρτει να του τα δώσεις τότε;

Γ: Καλά άφησμου τα δαμέ.

Εγώ: Έφερα τα τζιαι τούτα γιατί μπορεί να χρειαστεί να τα διαβάσει πριν μου υπογράψει. Να σου τα αφήκω τζιαι τούτα.

Γ:  Ε μα εν ξέρω.

Εγώ: Ε να τα αφήκω κάλο και κοιτάζει τα ο ίδιος.

Γ: Ε μα εν ξέρω...

Εγώ: Τέλοσπαντων, μπορείς σε παρακαλώ να του πεις ότι εν επείγον;

Γ: Ε το τηλέφωνο του εν γραμμένο έξω που την πόρτα του. Χτύπα του ένα τηλ. να του το πεις.

Καλά γιατί την έχουν τζίνη τζιαμέ;;;; Τζαι εντομεταξύ εν τζιαι είναι τζαι καμιά μεγάλη γυναίκα να πεις οκεϊ έσχει χρόνια που δουλεύκει τζιαι βαρκέται που ζιει. Οι.. Ήταν εν ήταν 27 χρονών. Τζαι έχουμε τζιαι τόσους άνεργους..κρίμα...

1 σχόλιο: